Abstinens?

Efter en meningslös sommar fylld av besvikelser och alldeles för mycket jobb kombinerat med bantning så startar jag en ny blogg för att kunna häva ur mig.

Ska i slutet av augusti flytta till Malmö med min fästman och våran underbara odåga till katt.
Kan ju vara kul för närmast sörjande att följa våra liv på avstånd.


Här får man gärna kommentera om man är snäll mot författaren. Det är också välkommet med konstruktiv kritik, men alla annan klagan och skitsnack lämnas på tröskeln! Jag skriver inte för att dömmas utan för att må bra.

Usch, vilken negativ början på en ny blogg! Jag skyller på att det spöregnar när jag skulle ut i spåret och motionera. Kan även skylla på en icke-fungerande arbetsplats där jag jobbar alldeles för mycket.

Men snart bli det ändring på detta! Jag vaknade nämligen upp igår och visste vad jag ska göra av mitt liv. Himla skön känsla! Hoppas det håller i sig.

okej, in i duschen och påbörja andra halvan av min delad tur på jobbet. 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0