Den växande garderoben...

Tidigare i år var jätteduktig och rensade bort massa kläder som jag inte kunde ha eller inte hade använt på jättelänge. Men nu har jag råkat köpa på mig kanske ännu mer kläder än jag rensade bort.

Nu när jag försöker stoppa ner mitt liv (läs kläder) i väskor och kartonger så får det inte plats.
På den fronten är jag typiskt tjejig och har alldeles för mycket kläder och skor.

Tänk nu när vi får en lägenhet med ett helt rum till. Jag kommer samla på mig så sjukt mycket kläder att det aldrig nånsin går att flytta därifrån! Men när det känns som att jag har för mycket i garderoben så ringer jag bara till Emelie som säger att det är okej, för hon har minst lika mycket! haha...

Råkade impuls-köpa ett par örhängen med dödskallar på i sthlm också. Dom bara skrek mitt namn så jag kunde inte låta bli.


Funderar på att färga håret nu...eller så väntar jag tills Mamma kommer hem från jobbet och hjälper mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, brukar bli så. Jag är himla glad över att få MYCKET mer förvaring snart! då kan jag ka mina skor som jag inte använder så ofta i klädkammaren. och mina kläder kommer få plats, jag kommer till och med se vad jag har för något ;P

2008-08-22 @ 14:29:56
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

riktigt skönt med förvaringsplats! När vi bodde i den tvåan så hade jag 2/3 garderober, klädkammaren och några lådor i kristians garderob=) rättvist och bra!

2008-08-22 @ 17:55:06
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0