Fredagkväll

Jobbar kväll denna fredag. Roligare saker kan man ju ha för sig. Tur att det är en favorit jag jobbar med annars är det långa pass! Har egentligen inget kul att berätta, kände mig mer tvungen att skriva.

Det finns en ledig tjänst på Panduro Oulet i Malmö (tack F) som jag blev riktigt sugen på söka, men det är bara 25 timmar/veckan och det räcker inte. Sitter och funderar på att söka ändå. Känns som att jag kan jobbet och jag trivdes så himla bra i örebro. Självklart är det inte exakt samma sak och mycket har att göra med arbetskompisar.  Klart man längtar tillbaka. Det var det bästa och roligste jag jobb nånsin haft!

Nehe...åter till allvaret. Eh, ja menar...ska se ut som att jag gör nåt vettigt. Det är så otroligt lugnt på jobbet nu att jag blir tokig. Tacka vet jag julstress i handeln. Inte kolugn fredagkväll på äldreboende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0