Helomvändning och second hand

Nu fick helt plötsligt hela nya planer!

Jag hade tänkt ringa till en kompis idag för att hitta på nåt, men när jag vaknade fanns ingen bil kvar här hemma. Alltså blev det inget.

MEN! Nu ringde hon och så bestämde vi att vi ska luncha och kolla seconhand på stan. Fick med andra lite bråttom, men det ska så kul! Äntligen händer det grejer i en annanrs händelselös sommar.

Jippe! Nu ska jag dra på spacklet och springa till bussen!


Puss Världen. (idag är jag glad)

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en bra dag! Jag vill också kolla secondhand, synd bara att resten av Örebro också har fattat att man kan fynda på Myrorna. Det var roligare att fynda i Motala, där kunde man ju hitta grejer som säkert hade hängt där i en evighet utan att bli upptäckta förut ;)

2008-08-12 @ 14:14:40
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0