Idag är jag kreativ!

Jag sa att jag inte skulle göra nåt planerat idag för då brukar jag få saker gjorda.

Som sagt: Jag har tillverkat och lagat smycken!

Ett par örhängen av plektrum.


Satte fast krokar och byggde en motring av en hattstav.
Fick håll på sjukt länge för att få dom att inte vrida sig, men det gick!


Fick äntligen användning för de turkosa sötvattenspärlorna.
är faktiskt ganska nöjd med hur staven med pärlor föll från kroken.


Om jag har ork kvar ska jag lägga upp mina förlånga byxor. Såg att symaskinen stod framme så jag borde verkligen göra det nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah! Vilka snygga. Allihopa :) De i mitten ser tunga ut. Är de det?

2008-08-16 @ 16:35:50
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Nej, de är inte så tunga. Som bekant klarar inte mina små öron några direkta tyngder och jag kan ha dem=) hade visserligen inte på mig dom så länge.

25:- på idé & hobby ifall du vill göra likadana.

2008-08-16 @ 17:14:39
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0