kamera?

Jag vill jag vill jag vill jag vill...köpa en ny kamera!

Tror faktiskt att jag ska unna mig en nu när jag har slitit hela sommaren.

Dessutom ska jag införskaffa sängbord som tillhör våran säng. om det nu får plats i lägenheten. jag rä så nyfiken att jag spricker! Jag vill flytta nu men jag måste vänta en hel vecka!!!!

Åh, det ska bli så roligt att möblera och köpa nytt=) Det sk bli ny soffa, massa nya lampor. Dessutom har ju jag målat om köksbordet och K har målat stolarna och ett soffbordet så nu blir det lite bättre liiite snyggare i vårat cribb.

Kom och hälsa på kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Malin

klart du ska ha en kamera människa, köp! det är du värd. kul med ny lägenhet och nya grejer, jag möblerar och målar om i huvudet i våran kommande lägenhet som vi inte ens har fått än ;)



I'll be there! borde ju få ersättning från sj även för min senaste resa, så jag borde ju kunna använda den, så kostar det nästan gratis :) saknar dig <3

2008-08-16 @ 13:07:05
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

jag har ju en sån där ersättningsbiljett som jag måste använda innan 28 augusti. får väl se vart jag kommer på den. känns ju som att jag måste utnyttja den iaf!

2008-08-16 @ 15:25:31
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Emily

Åh, jag vill med ha en kamera! Så jag hoppas jag får en nu när jag fyller snart.



Hoppas verkligen att ni kommer stortrivas därnere! :D

2008-08-27 @ 23:33:39
URL: http://emily.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0