Min tiger heter Tuva.

Nu har jag fått bild-uppladdningen att funka så här kommer lite bilder på min bebis. Alltså min katt Tuva.



Tuva är en riktig "va-med-katt". Hon brukar hänga såhär på min axel när hon inte vill vara ifred.


Jag hittade henne sovandes bredvid en mjukistiger i pannrummet.


Min katt vet nog inte att hon är en katt för hon älskar att leka med vatten!


Kurragömma i badkaret=)



Jag fick Tuva i julklapp (i form av ett hemmagjort presentkort) av min pojkvän. Sen köpte jag henne för en after eight-ask i november förra året. Hon och hennes syskon skulle ha blivit avlivade men vi fick henne! Hon är den bästa lilla bondkatten som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0