Nyduschad i randiga strumpbyxor

Nu känns livet lite roligare. Gjorde en hårinpackning och rotade fram ett par orange-randiga strumpbyxor som passade till min svarta manchesterkjol.  Att det inte alls passar till mina örhängen med svarta tärningar med röda prickar på gör inget alls! Nu får vi ju nåt att prata om på jobbet iallafall!

Egentligen skulle jag lägga upp en bild, men just nu har jag inte tid. Här om kvällen hade jag nämligen så tråkigt att jag målade mina tånaglar som flugsvampar i fall jag skulle behöva kamouflera mig i skogen. Eller inte. jag är bara inte särskilt klok, men det bli så mycket enklare då. Om man inte är klok alltså=)  hur som helst är tråna röda med vita prickar, vilket är supersnyggt till orangea strumpbyxor.

nej, nog tjatat om mina kläder. Visst är jag jätteintresserad av kläder och mode, men detta är ingen modeblogg. Detta är en inblick i min tankeverkstad så här kommer det att stå både viktiga och ovisentligen saker om min vardag.
Inte din kopp te? nehä, tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0