Rabarberpaj à la Mary

Jag jobbar som vanligt och det går faktistk riktigt bra idag. En helt okej dag trots regnskurar och blåst.

För att få tiden att gå lite fortare så slängde jag ihop en rabarberpaj. Fick ett ryck och hackade massa hasselnötter som jag la i och toppade med. Vi får väl se om damerna behagar äta eller om det bli met knarrande om att det är giftigt.



Nån dag när jag har tid ska hitta nåt snyggare typsnitt och en läcker bakgrund till bloggen, för just nu ser det är särskilt roligt ut. Kanske får bli i helgen om det är dåligt väder. jag ska ändå jobba delad tur. Då börjar jag 7-12 och sen nästa pass är 16:30-21:15. Även om man är ledig en lång stund på dagen så går man mest och väntar på att gå till jobbet igen. Det känns inte som att man hinner börja med något stort. Vi får se vad jag hittar på.

Imorron ska jag syster och mamma till kalmar och mysa, shoppa och äta gott. Det gör inget om inte solen skiner men jag hoppas att det inte vräker ner. På vägen dit ska jag hämta ut mina nya efterlängtade glasögon! jippie!
Jag är inte ens ledsen över att behöva ha dom på "heltid" för dom är så snygga! Stolt glasögonorm=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0