Regnet det bara öser ner...

Just nu är det lugnt på jobbet. Då sitter man antingen framför datorn eller Tv:n.

Nu när det öser ner vill man bara ligga i soffan under ett täcke framför en mysig film. inget läskigt utan en som man bli varm i kroppen av. en glad film!


Känner mig väldigt pepp på att flytta ner till Malmö. Trots att vi inte har en aning om hur lägenheten ser ut. Det är både lite spännande och roligt. Detta hindrar mig dock från att köpa inredningsprylar eftersom jag inte vet färger eller nåt.
Men, som tidigare kör vi dödskalle-tema i badrummet så jag har beställt ett duschdraperi och lite handdukar/badlakan som komplement till min badrumsmattan och ljuskyktorna för kakel. Längtar efter ett sms eller en avi med posten så att jag får hämta ut pakteten!

Väntar dessutom på nya glasögon. dom borde komma den här veckan.  då blir det bilder på glasögonormens senaste attribut! längtar särskilt efter ett par med schackrutor på sidorna! läckert!


nehe, om man skulle göera ltie nytta på jobbet....jag menar; förflytta mig till TV:n och titta på reprisen av "Äntligen Hemma" med damerna på boendet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0