Saknar livet i Örebro

Just nu sitter jag och funderar på om jag inte kan klämma in en liten tripp till Örebro nånstans innan jag flyttar till Malmö. Sen blir det ju så himla långt och dyrt att åka.

Saknar mina vänner och jag inte har träffat på alldeles för länge! Saknar faktiskt staden litegrann också. Dock inte Brickebacken. Det rörde mig inte i ryggen att flytta därifrån. Tråkigt att lämna goda grannar, men området! Skulle inte vilja bo där igen!

Om jag kommer flickor så måste vi ta en fika på Bara Vara! Sen måste jag ta en obligatorisk sväng in på mitt gamla jobb. jag saknar jobebt coh folket där också. Usch, idag är jag sentimental!

Vi får se om jag lyckas ta mig dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0