Strålande Huvudvärk

Igår var Madde här och tittade på Horton hears a who. Inga problem att jag såg den kvällen innan för den var så bra!
Vi åt fruktsallad med glass och pratade om allt och inget tills klockan blev ett på natten. Då tog hon bilen hem.


Hur som helst så har jag strålande huvudvärk (har inget med gårdagen att göra) och idag skulle jag göra alla viktiga saker innan flytten! Jag har tvättat och packat ner alla filmer och skivor. Sen tog orken slut.

Nu äter jag resten av fruktsalladen och tittar på film. Det blir "Wanted" med bla Angelina Jolie och Morgan Freeman.

Väntar på att Mamma ska komma hem och färga mitt hår.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kanske är en huvudvärksdag idag. Jag har också drabbats av en som heter duga..



Hoppas din går över och att du får mer saker gjorda. När jag skulle flytta hit flyttpackade jag med feber, woho :P

2008-08-18 @ 15:26:28
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0