Ta bort en del av mig?

Med dom nya glasögonen som jag tydligen måste använda hela tiden kan jag itne ha kvar alla mina örhängen. Det blir för trångt vid öronen med bågarna och det gör jätteont. har ingen vidare lust att få infektion igen så jag kanske måste ta några örhängen och låta hålen växa igen.

Jag tog ut ett örhänge en stunde men satte tillbaka det, Jag har svårt att bara låta det växa igen. Det har blivit lite av min identitet. " Hon med massa hål i öronen".

Jag får väl ha ont. Infektion har jag haft många gånger förut. Jag är inte mogen att ta bort dom även om det bara är hål i öronen. Ska man va fin får man lida pin!

Okej, jag är barnslig och tycker det är kul när folk frågar hur många hål jag har i öronen och jag får svar "tolv".
Jag är en tönt men en del tycker om mig ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0