Vaknade av min egen gråt...skum drömm!

I vanliga fall brukar jag drömma konstiga saker när jag sover i mitt rum och mamma och pappa. jag tror att det finns nån sorts energi som stör min nattsömn och sätter fart på den nattliga fantasin.

Hur som helst så skulle jag sova i min systers rum  eftersom hon hade party i källaren. jag såg fram emot en natt med snälla drömmar i hennes rum på övervåningen. men icke! Ivar, Caesar, Knut, Erik: ICKE!

Jag drömde att vi hade släktmiddag med både pappas och mammas sida släkten. Jag satt bredvid farfar och vi bråkade hela tiden. Var riktigt elaka och spydiga.

Han hällde ett helt saltkar i min tallrik, då hällde jag filmjölk i hans kaffe. Han bad att få nåt på bordet han inte nådde ochs näste att det kan du väl hämta själv. sådär höll vi på i en evighet. Sen la sig släkten i och alla tog farfars partu och skällde på mig. Så i drömmen började jag storgråta och då vaknade jag (på riktigt) av att jag andades sådär häftigt som när man gråter. Det tog jättelång tid innan jag kunde andas som vanligt och kunde somna om.

Sjukt läskigt att vakna av att man gråter fast utan verkliga tårar då. Jag var helt anfådd och snyftade högljutt. Hoppas jag inte väckte nån annan för jag var ju inte ledsen på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, så har jag också gjort någon gång. det känns helkonstigt, men det går liksom inte återhämta sig på en gång.

2008-08-16 @ 13:03:49
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0