ÅÅhhh, dumma katt!

Vet ni hur apsvårt det är att slå in julklappar med en katt som gärna hjälper till?! Hon ger sig inte fast jag knuffar bort henne gång på gång. Just nu kunde jag inte stänga in henne nån annanstans så hon var med hela tiden.

Nu passar det att använda ett ord som mina vänner har uppfunnit. Katten är "fruktulös". I det här fallet betyder det att hon var fruktansvärd och hopplös på samma gång. Äta snören, riva runt i pappret. Hoppa in i påsar och paket.


Här är en bild från förra julen när hon var liten och tuggade snöre. Det blir små fina rödprickiga bajskorvar i kattlådan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sökt lite olika kurser. Kom in på "musikjuridik i ett branschperspektiv", "datoranvändning", "cancerbiologi", "personalekonomi", "kris och katastrofpsykologi" och så blev jag reserv på "företagsekonomi"! Väldigt blandat I know! Men förhoppningsvis kommer jag ha nytta av de flesta kurserna framöver!



Vet hur du har det med katten! :P

2008-12-09 @ 20:22:44
URL: http://metrobloggen.se/mariasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0