Bläää

Idag är det torsdag och jag är ledig. Självklart passar jag på att få ont i huvudet när jag ändå är ledig. Jag följde Malins råd och köpte Bamyl Koffein. Nu tänkte jag att det passade att prova det också.

Jag vet sedan tidigare att haf har väldigt svårt att dricka allt vad brus heter. Även de  där "välsmakande" vitaminbrustabletterna. Men nu valde jag mellan äckelpäckel eller huvudvärk. Allt är värt att testa för att bli av med trumslagaren innanför pannbenet.

Det var precis som jag trodde fast jag föröskte tänka "det var längesen jag provade brus, det kanske inte är så äckligt ändå". Men JO! Blää, jag kräks! Fast haf var duktig och drack upp allt ändå. Dock i etapper med lite kväljningar emellan. men om detta brus inte har någon effekt så åker det i papperskorgen direkt. Fy tusan vad vidrigt!


Nu får jag dåligt samvete för alla brusmediciner man ger till gamlingar. Stackars dom som får dricka skiten. Blää!

Kan man inte blanda brustabletter med typ saft? Eller förstör man effekten så? Nåt måste man ju kunna göra åt smaken!
Jag ska fråga min medicinkunniga moder om mna inte kan laborera med smaken lite.

Kommentarer
Postat av: Malin

De smakar vidrigt tyvärr.. Funkade de?

2008-12-04 @ 19:33:26
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0