Det roligaste är lulllullet!

Okej, nu avslöjar jag vad vi har pysslat med här hemma. har inte knöppt kort på det än men det som har åstadkommits är:

* Hylla över sängen med spotlights.
* Nytt skrivbord med hyllor för förvaring runtomkring.
* Ny tv-bänk med plats för hela innehållet i gamla bokhyllan och en egen hylla för katten.

Alltås, här är så pimpat och vi är så nöjda om än trötta. Nu fattas bara lite städning så är det klart. Det roligaste är när man får sätta dit lulllullet. Jag har pimpat sänghyllan med en tavla och ljuslyktor.

Nu ska jag lägga mig i sängen och beundra verket. Kanske inviga spotlightsen med en nylånad bok. Jag lovar att ta kort på härligheten när vi har städat för jag är så stolt. Sen måste ni säga att det var fint!


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0