feber?

Jag var riktigt peppad när jag åkte iväg till konserten och dom var jätteduktiga. Dock fick jag en ganska dålig plats väldigt långt fram så att jag inte såg så mycket förutom främre raden av orkestern. Under kväll kände jag hur huvudet blev tjockare och tyngre och näsan mer och mer täppt.

Väl när konserten var slut konstaterade jag att jag nog har feber. Jag gick  och mötte kristian med grabbarna grus som skulle vidare till Möllan. Vi gjorde sällskap dit men sen orkade jag inte längre. Medan dom letade efter ett ställe att at en öl på gick jag hem.

Trött och hängi som jag avr koncentrerade jag mig på att gå fort och bestämt hemmåt, men självklart lyckas jag kliva på en spya. tack för den!


Nu sitter jag hemma och äter lite godis, har pratat med mamma och syrran. Snart ska jag ta katten under armen och gå och lägga oss. Egentligen tycker Tuva att det är mysigt att ligga under täcket på min mage, men hon förstår inte det själv. Om man håller i henne en stund så slappnar hon av och sen börjar kurrandet. Till slut somnar hon under täcket.

När det har varit tyst på kurret en stund så vinglar hon fram från täcket och lägger sig bredvid som en räv istället. Idag vill jag inte ge bort gosekatten, men dom dagar hon kissar och river möbler vill jag det. Som tur är har jag en lillasyster som mer en gärna förbarmar sig över odjuret.

Nehe, dags för sängen! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0