Nej, jag har inte ringt på!

Alldeles nyss kom en granne och ringde på. Han var läskig och pratade kass svenska så jag fattade inte vad han sa och han fattade inte vad jag sa. Tydligen hade en man ringt på hans dörr mitt i natten i lördags och sagt nåt konstigt. Då hade den här gubben sett att det lyste hos oss vilket det alltid gör även på natten.

Han kom alltså nu för att fråga om nåt om lördagsnatten då jag inte ens var hemma, men det fattade han ju inte. Sen babblade han nåt om en man som legat i trapphuset och sen om nån handgranat och bomber. Sen undrade han om jag var sjuk och hade ringt på deras dörr i lördags natt.

Vem är det som är sjuk egentligen?! Nästa gång öppnar jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0