inte som tänkt

Igår gick jag och la mig med tanken att jag skulle träna idag på morgonen. Så blev det inte.

Vaknade skittrött och kollade på adventskalenderi sängen . Halvt blundandes halvt skelandes. I allafall gick jag upp för att duscha och raka  benen så att jag kan ha mina kortare träingsbyxor imorn på aerobicsen, men det blev inte så heller.

Jag slant när jag skulle ta av skyddet på rakhyveln och skar upp halva tummen istället för att raka benen. Det blev till att skölja ur inpackningen ur håret med en hand och sedan fort ur duschen och plåstra om ordentligt. Det ville inte sluta blöda och jag försökte att inte titta så mycket på tummen eftersom jag inte tål att se blod.

Alltså blev det inget gym idag och jag är trött och frusen. Snart ska jag iväg till jobbet.

Det blir ju roligt att desinficera händerna med 85% sprit. Skönt i såret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0