Jag är så upptagen....

Här var det längesen jag uppdaterade. Det är bara för att jag är så upptagenmed att fira jul, vara sjuk, jobba och inreda hemmet.

Julen var världens bästa förutom juldagen som bestod av migrän och kräkningar där mesta tiden spenderades i sängen. Det var migrän på riktigt jag lovar. Jag har hör inte till dem som är ute på julafton/juldagen och festar järnet så det var inte ens alkoholrelaterat för er som trodde det.

Julafton tilbringades i smålandet med familjen, Kristian och hans Pappa och fru. MIn moster och morbror med tillhörnade son vilken är min yngsta kusin. Vi åt gott julbord, tittade på Kalle Anka, öppnade klappar, spelade spel, tittade på Carl-Bertil Johnsson och slappade. Tills klockan blev 21:50 då det bar iväg till kyrkan för den obligatoriska julaftonsmässan.

Jag sjöng solo och  i kören och Mamma hade flörtat till sig en tenorvers av Kristian. På hemvägen råkade vi svänga av för tidigt i Kalmar och hamnade i Nybro där vi vimsade runt i säkert  20 minuter med Mamma i luren uppkoplad till Eniro. Att det inte kan skyltas så att folk som inte bor i städerna kan hitta ut ur dem!

Just nu håller vi på att pimpa kontorsdelen i lägenheten. Jag säger inte hur eller med vad men det kanske kommer bilder när det är färdigt.

Nu ska jag äta godis och kolla på film. Imorn är det sovmorgon och sen jobbar kväll. Känns okej ändå.

Puss till familj och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0