Onsdagspyssel

Idag är jag ledig, eller sjuk om man så vill. Känner mig inte direkt superpigg. Men det finns ändå saker som måste göras. Ett berg med tvätt behöver vikas och så ska vi baka lite lussebullar och julgodis.

Våra lussekatter har försvunnit mystiskt! En dag var de bara uppätna.

Igår frostade jag av frysen så nu har vi plats i den åt lussekatterna igen, Knaskatten ville såklart hjälpa till och hela hon var blöt.


Senare kommer Kristian hem från skolan och då blir det julpyssla. NU är julkorten postade i allafall.  Nu ska vi slå in klappar och kanske skriva rim.

Brukar ni rimma på klapparna?

Nehej, nu ska jag ge mig på tvättberget och sedan en tripp till ica. hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, julrim är så roligt! Körde med det ett tag förut, på ALLA paket. Men nu har jag kommit av mig.. Nu är jag hemma i Brunflo :)

2008-12-17 @ 22:56:28
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0