redhead

Jag hade tråkigt och blev sugen på att färg håret. Gick in i badrummet och konstaterad att där stod en blekning, en permanent och en knallröd nyans med namnet "cashmere red". Röd blev det. Har inga permanentspolar och blekning kändes inte som ett alternativ just nu.

Innan jag hann tänka efter före så stod jag och hällde i en orange kletig smörja. Började nästan fundera på om "bäst-före-datumet" hade gått ut om nu hårfärg har sådant. Det tod säkert en halvtimme att skölja ur färgen så jag trodde att all färg var bortsköljd, men nej.

Jag är rödhårig och jag skämtar inte. Vi snackar RÖTT här. BLODRÖTT. vet inte riktigt om det här var en smart grej. NU behöver jag ju iofs inte tomteluva på julfesten på jobbet. Om man nu ska försöka vara positiv.

Borde nog kasta blekningen innan jag får fler dumma idéer. Det är lättare när någon är hemma och bankar lite i vett i en när färgningssuget kommer. Tur att det  bara är jul och inte typ student som kommer.  Det är en annna historia som får ett eget inlägg för annars orkar ingen läsa.

Puss hej/ ketchuphair_86.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, ketchuphair_86 skulle man ha haft som hotmailadress :D Tycker det låter fint iaf :)

2008-12-08 @ 23:11:45
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Thilde

haha, men maria då! Hur rött? lägg upp en bild :D Mitt börjar förresten gå ur nu.. lite tråkigt men det var fint så länge som det varade. :)

2008-12-09 @ 15:18:57
URL: http://edliht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0