Skägget i Brevlådan.

God morgon!

Jag har sovmorgon idag och kom att tänka på att det är den första december. Det betyder att julkalendern har börjat! Jag hade ingen aning  om vad den handlade om och ville mest  se om det var något att se. De senaste åren tycker jag att julkalendern har förfallit sedan jag var barn."det var bättre förr".

Hur som helst så gjorde jag iordning frukost och satt mig framför dator och letade fram julkalendern på svt.se. Nu kan jag lika gärna erkänna att jag måste nog följa detta barnprogram!

Ander & Måns spelar ju för tusan hvudrollerna! Det absolut roligaste är ju Anders gruvliga norrköpingsdialekt! Även Henrik Dorsin medverkar och spelar en agent/polis. Han brukar ju alltid vara pajas eller något annat skojigt, men nu var han en kostymklädd tuffing och då slog det mig. Han är ju Julkalenderna Lex Luthor!

Ni vet lex Luthor i Smallville. Lika som bär!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0