Trötter.

Jag kunde inte somna igår. Det gick bara inte. Okej, jag har säkert sovit lite utan att ha märt det, men sammanlagt blev det nog bara 2 timmar. Försökte tänka positivt att det går bra så länge man ligger i sängen och vilar, men suck vad trött jag är nu!

Nu på helgen går bussarna inte så bra och jag måste åka ännu tidigare. Yey, gå upp 05:15!

Efter jobbet ska jag på konsert så jag var ju tvungen att gå extra tidigt för att sminka mig också. Kan ju inte se ut som det vrak jag är på konsert heller!

Nehä,nu är klockan 6 och jag måste sätta fart!


have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, stackare.. Jag blir helt fel när jag har sovit så lite.. Orkar typ ingenting. Men vila måste ju vara bättre än ingenting. Vad är det för konsert?

2008-12-07 @ 09:33:11
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0