Glömde det mesta idag. Borde glömma dagen också.

Fy vilken skitdag!

Först duschade jag för länge så jag hann inte fixa håret eller sminka mig.
Sen glömde jag påsen med arbetskläder hemma. Jag ahr gjort iordning den och ställt vid dörren, men gick självklart förbi den. Alltså fick jag jobba i mina privata kläder som idag avr pösiga jeans som sitter uppe på halva rumpan med hjälp av ett nitbälte. haha, det passar sig på ett kristet äldreboende! not!

Just det, jag glömde sätta på mig förlovningsringen efter duschen så jag fick vara ringlös också.

Sen glömde jag bort att jag var tvungen fylla på busskortet som har gått ut, men eftersom jag var sen till bussen och inte hade så mycket kontanter så får jag betala bussen utan rabatt tills jag kommer åt en bankomat  vilket blir imorgon eftermiddag. Självklart jobbar jag morgon imorn så jag hinner inte det innan. Jag får alltså betala 4 extra dyra resor innan jag kan fylla på mitt pendlarkort.

ÅÅÅHHH, irritationen växer!

Tur att jag har en snäll mamma och en snäll pojkvän som får höra på mitt klag. Den som inte är intresserad av mitt just nu extremt tråkiga och eländiga privatliv behöver ju inte läsa bloggen. Funderade på att ta upp min gamla dagbok men det kändes bara konstigt. Jag häver ur mig lite här på bloggen.

Jag längtar till på onsdag. Då är jag ledig och ska gå på stan med Tilde=) Sen blir det middag i Landskrona!

Nu blir det häva ur mig på stackars Kristian som måste lyssna på skiten och sen stupa i säng. väckarklockan ringer snar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, det låter faktiskt som en riktig skitdag! Men nu kan allt bara bli bättre :)

2008-11-03 @ 22:50:02
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0