Härliga lördag!

Detta var den bästa dagen på länge!

Jag har bakat en dubbel kladdkaka som blev riktigt god. G&G var här och vi satt och pratade om både balj och viktiga saker. Så himla mysigt att träffa nån!

Jag följde med dem hem och lånade några filmer, fick frallor och alfagroddar. Jag bli ompysslad av G som om hon vore min låtsasmamma nu när jag har mina föräldrar långt borta.

Jag hittade hem helt själv och jag känner mig lite duktig för det. Tänk på att jag föddes utan lokalsinne!
Nu måste jag stoppa nåt i magen, förslagsvis inte mer kladdkaka. då spyr jag!

Kanske gourmékocken kan åstadkomma lite makaroner och falukorv?

Imorn måste jag gå till möllevångshallen och undersöka om de har såna frallor som jag fick av G. Det mesta kring möllan är ju ganska billigt. Men dom kanske inte har öppet på söndagar? Om fruktstånden är där så jag iaf köpa frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0