Hurtbullens dag!

Jag hade verkligen ingen lust att träna alls, men just därför tvingade jag iväg mig på aerobics.

Jag körde så hårt jag kunde förutom armhävningarna. Jag ahr fortfarande ont i min vänstra handled och att göra armhävningar på bara höger hand kändes inte som nåt alternativ. Alltså, jag kan göra det, men jag ville inte göra det andra avundsjuka. Right?

Idag har jag faktiskt varit duktig över lag. Skurat badrummet, dammsugit och skurat i hallen och vardagsrummet. Diskat ett diskberg och skrubbat i ugnen.

Jag började att sy gardiner också, men då bara krånglade symaskinen så jag blev bara arg och stängde av. Orkade inte med massa härvor.


Nu ska jag hoppa in i duschen efter friskispasset=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0