I pysslartagen

Jag är ganska irriterad på min handled nu. Den ställer till det när jag är i pysslartagen.

Har bytt lakan i sängen förutom påslakan. Det gör så ont  när jag ska skaka i täckena. Hur klent är inte det?

När jag diskade fick jag diska spegelvänt mot vad jag brukar. Jag håller i med vänster och gnor med svampen i höger hand. Nu var allting utom besticken för tunga för att hålla med vänster. Gissa hur svårt det var att byta händer?

Nu ska vi se om jag klarar att få fram och upp strykbrädan så ska jags tryka ett par gardiner jag har tvättat.


Det blev förresten en billig seconhand-runda.INGENTING! jag hittade ingeting jag som annars får sätta  hänglås på plånboken. Nu blev jag besviken istället. Hur som helst så ska jag på fest ikväll och det känns som att jag inet ha nåt att ta på mig, fast jag vet att et inte är sant.

Konstigt att jag fyller upp 2 garderober och mer men ändå inte har något att ta på mig! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Svårt att göra saker spegelvänt, jag är jättedålig på det. Typ borsta tänderna går inte.



Jo, tentan är klar, men det betyder ju inte att vi får vara lediga. Nejdå, här ska börja läsas 200 sidor på en gång! Så jag har det jag gör nu också om man säger så..



Trivs jättebra i lägenheten, jag är så himla nöjd att det är så stort och härligt :D

2008-11-12 @ 17:12:18
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0