Jag är nog värre än normalstörd.

Nu är klockan halv tolv för en timme sedan fick jag ett ryck och plockade fram locktången.
 
Nu sitter jag här med hela håret lockat och en festsminkning.  Undrar varför?

Vad har jag gjort idag? jobbat.
Vad ska jag göra nu? gå och lägga mig.

Vilken frisk människa piffar till sig ensam en fredagkväll för att sedan sova ensam med sin katt? idiot!

Det blir ju bara jobbigt att duscha ur all spray och tävtta bort allt smink imorn för jag är uppenbarligen för trött för att göra det nu. Knäpp jag är.

blablalbla...inget vettigt här inte.



Kommentarer
Postat av: Malin

Äh, det är ju sånt som förgyller vardagen lite :)



Usch, snart har jag tenta. Har varit vaken sen 6, för Zässi kan ju aldrig vara tyst! Sen är jag väl lite nervös också, och då är det ju alltid svårare att sova..

2008-11-08 @ 07:46:20
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0