Lediga onsdag!

Tog en ordentlig sovmorgon. Jag är helt slut!

Igårkväll somnade jag 3 gånger i soffan innan klockan var tio, det är väldigt ovanligt för mig. Sen när Kristian kom hem så vaknade jag och gick och la mig i sängen. Gick upp i morse vid 10 och jag är fortfarande astrött.

Fick reda på igår att Kristians band kommer hit ikväll och äter tacos. Synd att dom kommer så sent så att jag inte hinner vara med. Nähä, jag får nöja mig med att diska kristians disk och göra fint i köket tills hans kompisar kommer. Ja, jag är lite trumpen!

Funderar dessutom på om jag måste boka tid hos en läkare för min stackars handled blir bara värre för var dag som går. Det är löjligt! Jag slog bara i handleden på ett armstöd i trä och nu kan jag knappt använda armen.

Tänk om man skulle klä på sig och ta ta i dagen? Diska och sen gå på secon hand=) Ikväll ska jag till en gospelkör, wish med luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0