Lördagens shopping

Jag gick på stan i två omgångar idag. Först gjorde jag "stan" efter brunchen på café Systrar & Bröder.

Jag hittade en julklapp åt Kristian och sedan köpte jag tråkiga saker.
Vi har ju ingen förvaring till papper och sådant för skrivbordet saknar hurts. Jag sprang runt på hela stan och letade efter smart pappersförvaring och kom fram till att bästa vore "brevkorgar".

Jag hittade några stycken på Åhlens men blev så arg att de kostade 175:- styck! Det är ju rån!  När jag hade gett upp och satt mig på bussen hem så kom jag på att Clas Ohlson säkert har nåt. Jag hann precis hoppa av bussen och gick in och hittade det jag sökte.

Alltså blev det brevkorgar från Clas Ohlson.
 Fyra stycken svarta ska nu hålla lite bättre ordning på allt som inte satts in i pärmar än.

Sedan åkte jag hem och lämnade kassarna för att gå vidare till Mobilia. Där köpte jag nya örhängen eftersom jag har slarvat bort ett par. Hittade även ett par leggings på H&M till min nya tunika från Indiska.




Nu ska jag gå och lägga mig och försöka låtsas som att jag inte hör grannens dunkande bas.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0