Pyntardagen!

Idag är det lördag och dagen innan första advent. Det känns lite konstigt att första advent är redan i november.

Idag ska vi pynta  och baka lussebullar. Kanske pepparkakor också bara för att jag har en pepparkaksform som ser ut som en dödskalle.

Det ska bli mysigt att få upp alla adventstjärnor och stakar. Kanske bli en "pimp-my-adventsljustake" också. Jag har för mig att dom är ganska fula och i behov av en liten färgpiffning. jag hade velat ha en lila stjärna i sovrummet, men den enda jag har hittat kostade typ 400:- och då får det vara. Så mycket pengar har jag inte att lägga på det.


Nu ska jag rotai jullådan och se vad vi hittar=)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt att pynta, får se om det blir sånt här också idag. Ska nog baka pepparkakor iaf. Jenny hade hittat en jättefin lila stjärna på k-rauta. Tror inte den var speciellt dyr.

2008-11-29 @ 17:24:57
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Åh, då kanske jag måste besöka K-rauta. Fast just nu hänger det en vit stjärna med silvrigt glitter i sovrummet, det kanske får duga. Man är ju inte direkt gjord av pengar såhär års!

2008-11-29 @ 17:45:18
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hej vännen!

Såg en lila stjärna på Åhléns, den kostade 100 kr och sen hade de 30% fram till 14:e dec, så 70 kr.

Ha det bäst, jag ringer dig snart!



P o K

2008-12-03 @ 17:47:04
Postat av: frida

vännen! åh det är så roligt att läsa din blogg, gör det varje dag! vi har så galet mycket på jobbet nu. just nu är jag inne i en 9 dagar i ett race, period. men jag ska höra av mig nått. och prata lite julpyssel och höra läget, saknar dig!kramar

2008-12-04 @ 21:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0