Baskoll?

Det verkar som att grannen ovanpå testar hurmycket högtalarna klarar. Jag hör precis varenda ton i basgångarna i hela vår lägenhet. Snart går jag upp och meddelar grannen att hans stereoanläggning funkar skitbr, särskilt basen. Så slipper han fippla mer med det och jag kan titta på tv ifred.

Tv förresten, jag tittar på Idol för första gången på flera flera veckor. Kan ju äsga att jag är inte så imponerad än. Det kommer nog en referns efter programmet. Ikväll är det ju ABBA-tema och jag älskar ABBA. mmm...vi får väl se vad jag tycker om idolernas framträdande.sen.

En sak tycker jag redan nu, hur kan det här vara eliten av dem som sökte? Jag känner folk som sökte men inte gick vidare som sjunger skiten ur de flesta där! Sveige what's upp with the omdöme? Varför gillar alla LouLou och Lars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0