Dagens start: 2000 m rodd

Nu är jag igång med träningen på riktigt!

Började dagen med 2000 m på roddmaskinen och sen vidare till cross country.

Sedan återstår bra tråkiga saker att göra idag. Tex tvätta och diska ett berg av porslin.

Tyvärr måste jag lämna tillbaka träningsskorna som jag köpte igår. Jag är inte helt nöjd med dom och då är det ju bättre att köpa ett annat par. Jag har sett ett par skitsnygga svarta med lila nikemärken, men självklart så satt dom på en tjej och inte i hyllan i affären.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får vara jobbig och gå fram och fråga folk vart de har köpt sina skor :)

2008-10-07 @ 15:47:35
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0