Idol...helt ärligt!

Jag gick in för att titta på detta avsnitt, men jag orkade seriöst inte kolla färdigt.

Så långt som jag orkade titta så tyckte jag att Alice och Robin E är de enda som ens är värda att vara kvar i tävligen. Resten är ju verkligen inte kvalificerade för denna tävling.

Nu sitter jag och tittar på Abba-klipp på youtube för att återställa min bild av Abba.  Ritkiga Abba alltså. Helt ärligt så finns det ingen som gör Abba-låtar bättre än Abba. Dom har fula och för tajta kläder, fula frisyrer, sjunger inte så bra och har dåligt engelsk uttal, men dom knäcker!

Förresten, skicka hem den där lilla Emo-Johan och säg åt honom att komma tillbaka när han har komjit ur målbrottet!
 Oj, nu är jag visst upprörd. Det kan bero på min egen understimulans. Det var alldeles för längesen som jag sjöng och spelade på riktigt. JAg måste få stå på en scen ibland för att må bra.

Jag har inte hittat nån kör här i Malmö heller, men jag måste! Jag står inte ut att bara jobba och inte ha nån musik i liver alls. Att lyssna på skivor räcker inte. Det räcker inte att spela på min sketna keyboard heller.

Ååååh, nu är jag sur och förkyld. Bra kombo! Kanske ska sjunga lite  ändå...detär ju snyggt med hes röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0