Min pepp blev en besvikelse

Jag var astrött men tvingade iväg mig till friskis & svettis för ett aerobicspass. Jag ska åka bort i helgen och då blir det ingen träning och jag lyckades känna mig ganska pepp på att gympa så jag gick dit glad i hågen. (haha, gammalt uttryck!)

MEN, Martin som vanligtvis håller i det passet var sjuk och vi skulle ha en Charlotte som egentligen kör pass på en annan anläggning i stan. Jag försökte vara positiv och hon verkade trevlig. Dessutom sa hon att hon skulle köra samma pass som Martin brukar göra.

Up my as att hon gjorde! Hon var jätteduktig men jag fattade ingenting. Jag som gick dit och tänkte; YES! Idag kan jag alla steg och kan köra på ordentligt! Jo tjena! Jag hörde många som viskade att det var för svårt och det syntes att nästan ingen hängde med.

Jaja, om hon kommer fler gången så kan jag ju dom stegen nu också. Det var bara det att jag inte ville känna mig ny igen. Jag hade ju koll på den andra koreografin. Det är ju svårt att koncentrera sig på att ta ut stegen och andning och muskler och all skit när man inte kan koreografin.


blää...usch...nu har jag fått gnälla av mig. in i duschen it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0