Regnet det bara öser ner...

Vädret har varit konstigt idag. Sol och regn omvartannat. Dessutom börjar alla fina höstlöv ramla till marken, de som var så fina i träden.

Idag har jag jobbat med en tjej som var i min ålder. Hon var supertrevlig och det var riktigt roligt att jobba idag.  Så himla skönt med lite jämngamla på jobbet. Inte för att jag har något emot övriga arbetslaget som är runt 50 hela bunten utom en, men man har mer gemensamt med dem i sin egen ålder.

Tyvärr sträckte jag nacken rejält så det bli inget träna idag heller. Kanske lika bra för jag känner mig inte frisk. Men i helgen är jag ledig så då ska jag försöka träna lite. Om inte annat så får jag styrketräna på min egen nivå om inte sträckningen har släppt.

Fick reda på att mitt jobb ger GANSKA MYCKET I RABATT om man köper gymkort nånstans. Så kallad friskvård. Jag har ju köpt ett årskort på friskis och nu behöver jag bara visa upp kvittot för att få en härlig rabatt. Det visste jag inte om så nu känns det ju som att jag får extra pengar=) Dom ska gå till nåt roligt. Kanske ska gå till frisören snart.

Nej, nu ska jag slänga mig i soffan och hämta lite kraft. Måste faktiskt laga middag ikväll. Inte leva på mackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0