regniga söndag

Host host host.

Hade helt missat att man skulle ställa tillbaka klockan, men då blev jag ju glad när jag upptäckte det imorse. Vi hade ju ingen tid att passa så det gjorde ingenting att vi hade glömt det.

Jag är på släng-humör. har gått igenom bokhyllan och hittat några böcker jag kan kasta och lite annat krafs. Det är så skönt att slänga saker. Jag har nästan fått lite prylfobi och tycker att vi har alldeles för mycket prylar. Vi har en stor lägenhet, men inte så bra förvaringsplats. konstigt nog så är det stökigare nu än när vi bodde mindre.

Men det är klart, man samlar ju på sig under åren också och en del möbler hade vi fortfarande hemma hos respektive förälder förut. Nu har vi nästan allt som är vårat här. Mormors skänk står fortfarande hos mina föräldrar, men den får stå där tills vi har ett ännu större hem. Man behöver ju släpvagn för att förföytta den.

Hur som helst så håller vi på med ett konstverk. Jag säger inte vad, men det är stort. Ni får se bild sen när det är färdigt och hänger på väggen.=)

Host host host - snörvel - host

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0