Ryck!

Vet inte var jag fick städrycket ifrån, men nu städar jag lite här och där i alla rum. Det är roligare än att ta ett rum i taget. Jag hoppas Kristian kommer hem snart för nu är jag hungrig.

Jag borde göra en lista över saker som behöver göras här hemma, annars blir det aldrig gjort.

* Stryka skrynkliga gardiner och dukar.
* ta fram symaskinen och laga mina jeans. Plus sy om gardiner så att dom passar de här fönstren.
* Skura golven.
* Försäkra katten idiot! Hon kan inte försäkra sig själv!
* Tvätta av alla lera från cykeln.
* Framkalla foton så att tavelväggen blir färdig.
* Fixa en vettig förvaring för alla papper som ligger och skräpar!


NU gäller det bara att ta sig i kragen och få ändan ur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0