sista sekunden

Ikväll är det anhörigfest på jobbet. En fest för det boende och deras anhöriga.
Mitt ansvar är att spela 2 allsångslåtar på piano. det är okej.

MEN!!! imorse ringde en arbetskamrat och meddelade att den grupp som skulle komma dit och underåhlla i 30 minuter nu har fått förhinder. Det betyder att jag är tvungen att spela x antal låter till. Detta är min lediga dag men jag måste ändå till jobbet för den där festen. ALLA ska jobba och det är obligatoriskt.

Nu får jag dessutom åka ännu tidigare till jobbet på min lediga dag för att öva in ännu fler låtar till festen.
Festen har dessutom tema blommigt, vad ska jag ta på mig?

Åååh, jag vill ligga undet täcket en vecka till. Väck mig lagom till jul!

Kommentarer
Postat av: Sanna

SV: bra bra, jag är oxå o klickar ett X antal gånger =)

Lycka till med festen =)

2008-10-28 @ 12:31:14
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0