Uppfinn en ont-i-huvet-tablett som funkar!

Jag har haft jorden huvudvärk i några dagar nu som vägrar gå över. Jag förösker inte ens med huvudvärkstabletter längre för dem hjälper inte ett skvatt och då känns det onödigt att knapra piller som inte fungerar som dom ska.

Har slitit häcken av mig mpå jobbet idag också, plus att jag till råga på allt glömde nässprayen och halstabletterna hemma och hade extra lång dag! Yeey, vilken kombo! Helt igenkorkad i näsan och huvudvärk!

Det får bli en tidigt kväll för mig. Kristian är på filmkväll så jag får väl ta katten under armen och hoppa upp i sängen.
Jag är trött i både kroppen och knoppen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du testat bamyl koffein? Det är det enda som funkar på mig. Och glasögon förstås ;D

2008-10-29 @ 22:21:00
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Glasögon har jag jämnt, men jag får nog testa bamyl koffein då. Låter som typ nikotinplåster för kaffedrickare, men det kanske funkar.

2008-10-29 @ 22:38:41
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej vännen, kan inte låta bli att komma med tips jag med :) Har du tänkt på att det kan vara migrän du har, då hjälper inte vanliga värktabletter! Fråga på ditt apotek, tycker jag, å beskriv smärtan å att vanliga inte hjälper så hjälper de säkert dig att hitta ngt :) Kram på dig å lycka till!

2008-10-31 @ 16:11:55
Postat av: Maria

Jag var hos en doktor förra året som sa att det inte var migrän, men jag har ett recept på tabletter mot migrän. Har bara inte velat hämta ut dem för att de är så svinigt dyra. 6 tabletter/ca 300kr.



Jag har nog testat de flesta värktabletter nu så jag kanske får hämta ut de där migråntabletterna ändå.

2008-10-31 @ 22:01:11
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0