Den andra tanden.

Just nu känns det lite hopplöst trots fina kommentarer i det förra inlägget och lite pepp från mamma.

Det är egentligen bara den här dumma tanden som gör så förbenat ont!

Nu känns det i kroppen att jag har en infektion för så fort jag gör nåt så blir jag yr och kallsvettig. Nu sitter jag och försöker pilla i mig lite frukost, men det är ganska svårt när man knappt kan svälja sitt eget saliv.

Imorn måste jag nog ringa tandäkarn igen. Det känns ju pinsamt att komma dit flera gånger på kort tid för ungefär samma sak. Dom säger åt mig att borsta noga och borsta bort tandköttet. Jag borstar och borstar, men likväl blir det såhär. Kan dom inte bar ta bort visdomständerna?

Hittills har jag fått komma akut till tandläkaren med min högra visdomdstand 2 gånger och imorn lär jag komma med den vänstar tanden.

Dra ut skiten!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad drygt! Visdomständer verkar ju inte ställa till något annat än problem. Dra ut skiten låter helt rätt!

2009-04-29 @ 10:51:32
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0