fel på besöksstatistiken?!

Är det fler än jag som har haft nåt fel på  statistiken några dagar?

Min lilla stapel som sakta började krypa uppåt är nu nere på 1! Jag testade att gå in på sidan flera gånger för att se om det verkligen var så, men nåt stämmer inte. När jag håller på att designa så går jag in flera gånger för att kolla hur det blev och då stiger besöken med flera mil.

Men nu så känner den inte av att man har varit inne för trots att jag själv har varit inne på bloggen så visar statistiken bara 1. nåt är skumt!

Har någon annan haft samma problem?

Gick in igen i statistiken för att kolla om det uppdaterat sig och då märktejag nästa problem. Det finns ingen statistik från och med 20/4. Det fattas 3 dagar ju!

Nu är nåt galet.

Kommentarer
Postat av: bili

Nej, det är sånt jävla strul. Vill typ bara lägga mig ner och gråta och låta nån annan fixa detta. ): Väntar på att höra av skolan nu...

2009-04-23 @ 08:49:48
URL: http://bilix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0