Inte så kaxig längre.

Massören sa att jag kunde få lite ont senare typ som träningsvärk och jag har inte känt av på hela kvällen förrän innan jag slutade jobbet.

För att citera en mycket fin vän till mig (Frida) "Tro på Arne" att jag har ont! Jag dör om du petar på min rygg! Jag gråter om du så mycket som tittar på min svank! Jag har lust att skrika fula ord varje gång jag måste sätta mig eller resa mig. Dessutom blöev jag tvungen att springa en bit när jag skulle byta buss, AJAJAJAJAJ! Svanken tycker inte om springa!

Jaha, 400 spänn för 45 miuters konstant plåga och värk därefter. det är säkert jättebra, jag ska gå dit igen. Ska bara vänta till det inte gör ont längre så om två veckor kanske?

Shit pommes, jag kommer inte ta mig upp ur sängen imorn. Kanske borde sova på golvet?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du fick så ont så var det nog verkligen på tiden att du unnade dig ordentlig massage, efter några gånger så känns det nog bättre. Många spänningar som släpper..

2009-04-06 @ 22:46:44
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0