Penicillin och Piggelin

Jaha, då har jag varit hos tandläkaren.  Dom gjorde egentligen inget och jag har fortfarande lika ont, men jag fick iaf recept på penicillin. För att ens orka gå till apoteket och hämta ut det så var jag tvungen att ta en glass på donken som ligger på vägen dit.

För att orka gå hem efter att ha köat på apoteket och köpt glass på ica blev jag tvungen att köpa en glass på hemvägen också. Och nu sitter jag vid datorn med en piggelin i munnen.

Glass verkar vara det enda som funkar just nu. Det är inte hårt att tugga (kan ju inte ens bita ihop) och det är inte så rinnande att det är svårt att svälja. Hejja glass!

Det där med gospelkör ikväll, det tar vi och skiter i. Får se om jag kan vara med på konserten imornkväll. Känns som att det är viktigare att orka jobba i helgen som kommer.

Puss och hej/piggelina

Kommentarer
Postat av: Malin

Glass is the shit. Det hjälper mot allt ;)

2009-04-29 @ 18:14:09
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Johanna Kannersund

Din stackare där!

Tur att glass fungerar i alla fall ;)

För när man är sjuk eller har ont är glass alltid en vän i nöden...

Stor kram på dig!!

2009-04-29 @ 19:55:47
Postat av: Maria

Jo, men de har tagit ledigt idag så får försöka få tag i dom på måndag. Annars åker jag dit och kräver att få mina pengar... Har ingen lust att behöva gå till kronofogden till slut

2009-04-30 @ 11:11:50
URL: http://www.metrobloggen.se/mariasvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0