Ultimat shopping

Det är lite lustigt att så fort jag kommer till Hudiksvall så fyndar jag massa kläder. Den här gången blev det inte massro eftersom jag ville hålla i pengarna, men vad sägs om ett par jeans nedsatta från 800:- till 200:-?

Sitter bra, är både snygga och sköna. Absolut värda 200 spänn.


Jag har dessutom bevisat för mig själv att jag kan köra bil. Körde en hel del i Hudik och ganska många mil på vägen hem igår. jag är så feg vad gäller bilkörning, men jag har ju haft körkort i över 2 år så det ska väl användas. Bara det att folk kör som idioter i Malmö. Här missbrukar man tutan och kör utan vett. det är inte min grej så jag vill inte köra här nere. 

Men jag kan fortfarande köra bil och det känns bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt fynd!

2009-04-15 @ 13:39:18
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0