Valborg?

Vad har ni gjort på Valborg?
Nej, ingen brasa för min del. Men däremot har jag träffat en kär vän; josse!

Så roligt att äntligen ses igen efter säkert 3 år! Men som sagt så går jag på penicillin så jag orkade inte vara kvar så länge på Musikhögskolan. Det var lite fest för alla som är emd i SMASK och jag är ju flickvän till någon som är emd i SMASK så jag fick komma.

Jag hade på mig min nya t-shirt med "Rock Corn" på. Dödskallar istället för popcorn.


Nu måste jag sova så att jag orkar jobba imorn. Jag har i princip levt på glass nu några dagar så vi får se hur jag mår efter ett kvälsspass på jobbet imorn.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har aldrig varit något stort valborgsfirarfan ;P Har myst framför tv:n mest. SMASK hade varit kul att gå på, men är man fattig student så är man.. typiskt. Snygg t-shirt förresten!

2009-05-01 @ 00:14:17
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Emily

Jag håller verkligen med. Är så trött på arbetsförmedligen, men måste vara inskriven där för att kunna få bidrag. Jag har aldrig förut fått hjälp med jobb genom ams. Det enda som händer där är ju att man skriver in sig, pratar om jobb och kanske utbildningar och sedan går man därifrån. Inget mer med det. Skittrist. Och det hjälper ju inte när hela ens släkt, de som är 40+, tror att AMS ger jobb direkt i handen när man kommer. Ja ja.



Hoppas verkligen jag med att jag får jobb snart, för det börjar bli riktigt jobbigt det här. Haha, ibland får jag nästan för mig att det alltid kommer att vara såhär och att jag kommer få bo hemma tills jag är 35. Nej, fy satan, en lägenhet och ett stadigt jobb vore inga fel. Det skulle verkligen behövas just nu känner jag. Men jag vill ju inte få lägenhet via socialen. Det känns bara fel. Men jag är ju så sugen!

2009-05-01 @ 11:12:44
URL: http://emily.rymdblomman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0