Vårfynd!

Jag har ju letat skor som en idiot och inte hittat några bra. Eller jo, men dem hade jag inte råd med. Min ekonomi tycker inte att det är okej att köpa skor för 900kr även om andra gör det. Jag hade tänkt köpa sneakers, men nu är det nästan sommar här så det blev ett par tygskor ändå. Jag har fått skoskav mina andra.

Jag provade ett par svarta och var på väg till kassan när jag fick ett infall. Kanske man skulle ha vita?! Nästan allt i min garderob och skohylla är svart så varför inte? Innan jag hann ånga mig tog jag ett par vita och betalade.
Knäppast är att i natt drömde jag att när jag skulle visa skorna för kristian och öppnade skokartongen så var dom svart iallafall. Nu måste jag gå och titta så att dom verkligen är vita!

På vägen hem kunde jag ite motså en glass. Vårens första kulglass utomhus i solen!

Riktigt god var den. en kul after eight och en kula pistage. alldeles lagom!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, det lät gott med after eightglass!

Jag är också på jakt efter nya skor. Funderar faktiskt på att köpa ett par som är lite dyrare som håller och är sköna. Men inte för 900!

2009-04-25 @ 10:53:00
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0