En eftermiddag/kväll på entré =)

Efter turen till ikea igår åkte vi vidare till Entré och gick lite i affärer innan bion började.

Jag hittade en sjukt snygg t-shirt på New Yorker som för övrigt har blivit min favoritaffär. Jag tog en i XL och använder tröjan som en tunika/klänning. supersnyggt=)

Sen köpte jag ett nagellack till syrran som jag lovat henne. Viade på cubus köpte jag två behåar för 169:-, billigt tycker jag! blev två nagellack åt mig där också, måste ju passa på att måla naglarna när dem är långa och det är tillåtet!

Filmen vi såg, Inglorious Bastards" var riktigt grym. I två bemärkelser, grymt bra och grymt grym. Tur att jag hade Kristian att hålla i handen. 2,5 timmar gick förvånansvärt fort och et blev aldrig långtråkigt. Skitbra film, även om den var obehaglig!

Nu ska jag måla om naglarna med mitt nya nagellack=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Visa bild på tischan! :D Åh, då är den sevärd alltså. Börjar bli dags för mig och Dennis att gå på bio snart, det blir ungefär en gång om året, haha. Och snart får vi äntligen pengar igen, det ska bli så skönt!

2009-08-24 @ 12:44:40
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0